fav place in my room / wednesday rainy morning

29. listopadu 2017


6 komentářů

  1. JJRC has done a great job. The SD card is 4 Gigabytes.

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, nestýská se ti někdy po Šumavě? Bydlení s rodinou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stýskalo se mi hlavně ze začátku, když jsem se přistěhovala do prahy. za ty měsíce jsem si ale na tu samostatnost docela zvykla a bydlet s rodinou už bych vlastně ani nechtěla. jsem ráda, když tam jedu na víkend, to ano, ale jinak jsem ráda za prahu a to, že už žiju sama.

      Vymazat
  3. Ahoj Aničko, doufám že tohle nevyzní nějak podivně nebo zvláštně, ale jak sháníš v Praze bydlení? V září se tam stěhuju a začínám z toho mít pěkně nahnáno...

    S pozdravy,
    Karolína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Karolíno, v Praze jsem se zatím stěhovala dvakrát a pokaždé přes inzerát na netu. Bohužel se mi ani jednou nepodařilo sehnat bydlení, které by neobnášelo vratnou kauci, provizi realitce a jeden nájem dopředu, což je panečku pěkný obnos peněz. Možná to ale bylo i tím, že jsem v obou případech sháněla bydlení v měsících, kdy je o nájmy největší zájem - a to v září a v červnu. Je fakt, že tady v Praze je to teď s těmi nájmy pěkně na nic (pokud tedy nemáš nějakého známého). O byty je zájem a ještě k tomu jsou ty nájmy tak vysoké. Každopádně budu držet palce!

      Vymazat

© anna. Design by FCD